Uzun süredir uzay, bilinç ve farklı boyutlarla ilgili açıklamalarıyla gündeme gelen Yusuf Güney, bu kez yine çok konuşulacak bir ifadeyle dikkat çekti.
Katıldığı programda esprili bir dille konuşan Güney, ABD tarafından yayınlanan UFO görüntülerine gönderme yaparak, “O görüntülerde ben de vardım. Seyahat ettiğim esnada beni de çekmişler” ifadelerini kullandı.
Ünlü sanatçının açıklamaları kısa sürede sosyal medyada geniş yankı buldu. Kullanıcıların bir kısmı açıklamayı mizahi bulurken, bir kısmı ise Güney’in daha önce yaptığı uzay ve farklı boyutlara ilişkin açıklamalarını hatırlatarak yorumlarda bulundu.
Yusuf Güney son yıllarda özellikle uzay, enerji, bilinç ve farklı yaşam formlarıyla ilgili açıklamalarıyla sık sık gündeme gelmişti. Bu açıklamalar zaman zaman sosyal medyada milyonlarca görüntülenmeye ulaşırken, kamuoyunda da tartışma yaratmıştı.
Sanatçının son sözlerinin mizahi bir yaklaşım mı yoksa kendi görüşleri doğrultusunda yaptığı bir gönderme mi olduğu sosyal medya kullanıcıları arasında tartışma konusu oldu.
Ancak bir gerçek var ki, Yusuf Güney’in açıklamaları yine gündemin üst sıralarına taşınmayı başardı.