Fenerbahçe’de yaklaşan başkanlık seçimi öncesinde Aziz Yıldırım’dan gündem yaratacak açıklamalar geldi. Düzenlediği basın toplantısında transfer çalışmalarına ilişkin konuşan Yıldırım, iki önemli golcü transferinde sona yaklaştıklarını duyurdu.
Sarı-lacivertli camiada seçim heyecanı sürerken, başkan adayı Aziz Yıldırım hem transfer hem de kulübün geleceğine ilişkin dikkat çeken mesajlar verdi. Özellikle forvet hattına yapılacak takviyeler konusunda iddialı konuşan Yıldırım, taraftarı heyecanlandıran ifadeler kullandı.
Aziz Yıldırım, kulübün gündemindeki iki golcü için görüşmelerin son aşamaya geldiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“İki oyuncuyla görüşüyoruz. Son aşamaya geldik. Bu konular konuşuldukça oyuncuların fiyatları yükseliyor. Ancak şunu net söylüyorum; iki tane santrfor kesin gelecek.”
Kulislerde adı geçen isimler arasında Vedat Muriqi ve Serhou Guirassy bulunuyor.
Gündemde yer alan Ademola Lookman transferi hakkında da değerlendirmelerde bulunan Yıldırım, Fenerbahçe’nin önceliğinin santrfor transferi olduğunu savundu.
Yıldırım, Lookman’ın kaliteli bir oyuncu olduğunu belirtirken, takımın ihtiyaçlarının farklı olduğunu ifade ederek yüksek bonservis bedellerine de göndermede bulundu.
Yıldırım’ın en dikkat çeken açıklamalarından biri ise Samandıra için hazırladığı plan oldu.
Fenerbahçe’nin eski yıldızlarının yeniden kulüp bünyesinde görev almasını istediklerini belirten Yıldırım;
gibi isimlerin futbol takımının yanında yer almasını hedeflediklerini söyledi.
Aziz Yıldırım, kulübün geçmişteki başarı kültürünü yeniden oluşturmak istediklerini belirterek, eski futbolcuların deneyimlerinden faydalanacaklarını ifade etti.
Seçime kısa süre kala gelen bu açıklamalar, sarı-lacivertli taraftarlar arasında büyük yankı uyandırdı.